חדש! זרי פרחים במחירים מטורפים!

פרחים כל סוף שבוע

מקבלים יותר באותו המחיר
כל סוף שבוע באופן קבוע, זר פרחים טרי בעיצוב חדש ישלח עד לביתכם.

המנוי בחינם לחלוטין

ללא התחייבות עם אופציה לעצור מיד. מבטיחים שלא תרצו לעצור 😉

איך זה עובד?

1. בוחרים את גודל הזר שהכי מתאים לך תקציבית, החל מ 85₪. 2. קובעים תדירות משלוח: כל שבוע, שבועיים או אחת לחודש. 3. מסגננים לפי טעמכם בסוגי פרחים, צבעים, סגנון, או כל דבר אחר. הפרחים ימסרו במשלוח עד הבית בימי שישי לפני כניסת שבת. משלוחים חינם בכרמיאל.

שאלות ותשובות

בכלל לא. משלמים רק על זר פרחים ודמי משלוח ביישובים מסוימים, ובמידה וביקשתם להוסיף מוצרים למנוי הם יתווספו לחשבון. בקצרה, לא משלמים על הצטרפות או על המנוי עצמו. השירות חינמי לחלוטין.
לא משלמים מראש. חיוב יבוצע אוטומטית בכרטיס אשראי בסוף כל חודש, לפי המסלול שבחרתם במנוי שלכם. כמובן שניתן בקלות לשנות, להקפיא או לבטל את המנוי בכל עת.
נשאיר את הזר מחוץ לדלת (בתיאום כמובן). ניתן גם להתקשר או לשלוח הודעה ולבקש לדלג על אותו שבוע, כמובן שלא נחייב על אותו שבוע.
בעת ההרשמה למנוי, ניצור קשר על מנת לשמוע על טעמכם בסוגי פרחים, צבעים, סגנון שזירה וכל הערה נוספת שתהיה לכם. כמובן שהמטרה שלנו לדייק כמה שיותר ולקלוע בול לטעמכם!
בקלות. שולחים הודעה או מתקשרים. אפשר לעשות שינויים במנוי, להקפיא, או לבטל.
בוודאי! שולחים לנו את הברכה בווצאפ יום לפני המשלוח ואנחנו מצרפים לזר. ניתן גם לבקש מאיתנו לתזכר אתכם שיש אופציה לצרף ברכה.
1. מעקב - שוזרים מקצוענים בעלי 20 שנות נסיון, שעוקבים אחרי כל זר שקיבלתם אי פעם בשביל להמציא עבורכם זרים חדשים, מקוריים ויפים יותר כל פעם מחדש. 2. יחס אישי - אנחנו נלמד להכיר אתכם, את הצרכים והטעמים שלכם ככל האפשר מנת להתאים את עצמנו באופן מושלם עבורכם. 3. הפתעות - מדי פעם כנראה תגלו שקיבלתם מתנה מאיתנו (ששש...). 4. יוקרה - בין אם אתם סקפטיים לגבי האור והנחת שפרחים יכולים להכניס לביתכם ובין אם התנסתם כבר, זרים של מילאנו פרחים הם רמה אחת מעל הכל. 5. שירות - אנחנו זוכרים בשבילכם, מעצבים בשבילכם, שולחים לכם עד הבית, ולכם יש 0 מטלות! וכל זה, בפחות ממחיר של קניה רגילה.

מעוניינים אבל לא בטוחים?

דברו איתנו במענה מיידי בווצאפ או בטלפון נענה לכם על כל שאלה

אזורי משלוח בצפון

כרמיאל, אבטליון, אשחר, אשבל, אמירים, אחיהוד, בר לב, גילון, הררית, הר חלוץ, חרשים, חזון, חנניה, טל אל, יובלים, יודפת, יעד, יסעור, כמון, כישור, כפר ורדים, כאברי, כפר חנניה, לבון, לוטם, לפידות, מורן, מצפה אביב, מכמנים, מירון, מעלות, מורשת, מנוף, משגב, מחווה אלון, נהריה, עצמון, עכו, פלך, פרוד, צביה, צורית, צפת, קורנית, קיבוץ יחד, קריות, רקפת, שורשים, שזור, שכניה, שפר, תובל, תפן, תרדיון, גדנ"ע צלמון (בסיס צבאי), מחנה שרגא (בסיס צבאי).
ביישובים מסוימים יחולו דמי משלוח